تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

انفجار در خط سراسری انتقال گاز کشور | آیا قطعی گاز به مشهد می‌رسد؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۱۷۶۸
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
انفجار در خط سراسری انتقال گاز کشور | آیا قطعی گاز به مشهد می‌رسد؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)
حوالی ساعت ١ بامداد امروز در اثر اقدامات خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، درپی عملیات و اقدامات خرابکارانه حوالی ساعت ۱ بامداد، انفجار در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد. این اقدام خرابکارانه باعث شده تا به این لحظه قطعی گاز صنایع و ادارات درخراسان شمالی همچنین شهر‌هایی مثل زنجان و لرستان به همراه داشته باشد.
بر اساس گفته‌ها خط گازی که منفجر شد، شریان اصلی انتقال گاز طبیعی از پالایشگاه‌های خلیج فارس به سمت شهر‌های بزرگ از جمله تهران، اصفهان و مشهد است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، در پی وقوع انفجار خط لوله سراسری گاز گفته است: مشکلات پیش‌آمده برای خط لوله سراسری در حال مدیریت است.   آتش‌سوزی مهار شده و عملیات بازسازی خط لوله و بازگرداندن آن به سرویس در سریعترین زمان ممکن در دستور کار است، همچنین برای روستا‌های اطراف خط لوله که دچار قطعی گاز شده‌اند سوخت جایگزین و LPG به حد کافی تامین شده است لذا مردم نگرانی از بابت قطع گاز نداشته باشند.  



وی افزود: حوالی ساعت ١ بامداد امروز در اثر قدامات خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد.

عقلی یادآورشد: در حال حاضر آتش‌سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریع‌ترین زمان ممکن خط لوله تعمیر شده و به سرویس باز گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام اداره هواشناسی، استان خراسان رضوی در هفته آینده روزهای سردی را در پیش دارد.تا به این لحظه مدیران استانی در خصوص اتفاق پیش آمده و و احتمال  ادامه دار شدن تبعات آن به استان خراسان رضوی  اعلام نظری نکرده اند و پیگیری شهرآرانیوز در این خصوص ادامه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->